Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gymmet - Gör jag nåt fel?

Postat av MafakerJONES den 26 Februari 2012, 19:27
56 kommentarer · 259 träffar
Yauww!

Har en fråga..

Jag började gymma aktivt för ca. 2 månader sedan, jag känner mig mycket mer energisk, starkare och ja.. Rakryggad? Jag är ganska smal så mitt mål är ju att gå upp i vikt/få massa.

Men nu till mitt "problem": Som jag sa så känner jag mig starkare, mer energisk etc.. Det är ju bra, visst. Men jag har inte gått upp typ nåt? Högst 1-2kg. Jag äter MINST 500 mer kalorier än vad min kropp behöver per dag och vilar rätt (dricker även gainer efter passen).

Varför får jag inte mer vikt? Jag är väldigt smal så jag tycker det skulle öka snabbare liksom, gjorde INGET innan. Nån som vet?

EDIT: Lägger till lite extra info. Jag äter 3 måltider per dag, äter så mycket ja bara orkar + nötter, protein-bars och annat smått och gott så att jag får nåt i mig minst var tredje timme, och gainern/amino syrorna efter passen då. Kan också tillägga att jag är i militären nu ett år framåt, gratis gym, regelbunda husmanskost-måltider, samma tid varje dag och 9 timmar sömn varje natt, samma uppstigningstider varje morgon. Så får ju annan motion också. (sry om det blev wall of text, skriver på telefon.)
Föregående tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..