Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#19 beror helt på vad som ränner förbi?
Och ja det lät så, då jag hade VLC minimerat med ett cs klipp som spelades upp, kaboom sa det när AWP'n + He'n small samtidigt.
Dock så drygar jag bara som en liten p12.
Menade givetvis att han sprängde kommentarerna som dynamit spränger i berg. Och menade givetvis att det lät kaboom när det sprängdes.
Så #13 inget svar på din fråga, god jul på dig med.
#21 ne inte så genomtänkt sitter inte och tänker igenom vad jag ska skriva så jätte mycket, därför jag faila _igen_.
men du har smörat ihop din länge du =)
#25 haha ne faktist inte, men om detta inte hade varit urkass ironi ifrån min sida så hade det garanterat varit cs nerd varning. :P
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
EDIT; Vad ska jag diskutera?
Ont; i benet.. men nice att sidan är uppe är dock aldrig inne på den.
Hur kan #10s kommentar "spränga" min kommentar (#3)? Förövrigt bör du sluta använda ett amerikaniserade skriftspråk som "9's".
#0 Jaså, är existenz uppe igen? Det är ju nice, eller vad tycker du?
spränga kan betyda "ränna förbi"/"passera förbi" och tyckte han passerade era kommentarer när jag scrolla..
Okej, då sätter vi ditt tankesätt i bejakande;
"#10 släpper en bomb som 'ränner förbi' #1-#9's kommentarer.. Kaboom"
Hans bomb 'ränner förbi' våra kommentarer när du scrollade, kaboom.
Ytterst genomtänkt, herrn. Att försöka bortförklara ett misslyckande med ett ännu mer ogenomtänkt svar är superbt.
Och ja det lät så, då jag hade VLC minimerat med ett cs klipp som spelades upp, kaboom sa det när AWP'n + He'n small samtidigt.
Dock så drygar jag bara som en liten p12.
Menade givetvis att han sprängde kommentarerna som dynamit spränger i berg. Och menade givetvis att det lät kaboom när det sprängdes.
Så #13 inget svar på din fråga, god jul på dig med.
#21 ne inte så genomtänkt sitter inte och tänker igenom vad jag ska skriva så jätte mycket, därför jag faila _igen_.
men du har smörat ihop din länge du =)
#25 haha ne faktist inte, men om detta inte hade varit urkass ironi ifrån min sida så hade det garanterat varit cs nerd varning. :P
s'a'ga något som inte st'a'mmer, med flit = ironi
håna med hj'a'lp av ironi = sarkasm
typ
(anv'a'nder proxy, kan inte skriva dom sista 3 bokst'a'verna)
Dom här dagarna har varit tuffa på alla oss.. Nu kan vi andas ut!
Ziiiing!!
Ungefär så efter är #0.