Hej alla goá och glada.
Det är såhär att jag skulle vilja börja streama med hjälp utav own3d och xsplit, Spelet jag hade tänkt streama är; League Of Legends
Men är ny på det här och har förstått, efter en hel del googlande att inställningarna man ska ha varierar pga hårdvara + internet etc,. rätta mig om jag har fel(?)
Till min fråga; Är det någon som kan hjälpa mig ställa in dessa inställningar för följande hårdvara+internet(säg till om du kräver fler uppgifter)
Processor Intel(R) Core(TM) i7-2600K CPU @ 3.40GHz, 3392 Mhz, 4 kärnor, 8 logiska processorer
^^(klockad till 4.2GHz)
Gainward GeForce GTX 590 3072MB PhysX
Sitter med en upplösning på 1680 x 1050
Bredband 200/10
Inställningar i Video Encoding?
Inställningar i General?
Kan jag ta bort, Let Xsplit disable Windows Aero Theme (då detta är ganska störigt)?
Tack för alla svar och rekommendationer!
Disk; Att Streama är kul? Även Roligt att titta?
Vill han spela cs så kan han hålla sig till matchmaking.
Men tycker han kan låta denna turneringen vara och låta talanger spela om pengarna istället för att han som gammal proffsspelare som inte får spela längre pågrund utav fusk ska komma dit och lira.
Bannad 1 gång, vem fan bryr sig xD han har fått sitt straff redan
Emilio är ett skämt, punkt slut.
1. Han hade lånat ut sitt account till polare och ej fuskat själv
2. Han har fuskat på MM
varför får han åka på lan?
Och förövrigt så drog han visst "polarN^" kortet, finns på hans facebook om han inte tagit bort de, orkar inte leta.
Skrev till och med att "Ödet ligger hos valve att bevisa mig oskyldig."
Birdie borde gå ut så fort som möjligt med en kommentar om sitationen. Vilket dom än inte gjort och med tanke på hur sociala medier och forum fungerar år 2015 så kan dom inte missat det. Vilket innebär att dom antingen skiter i det eller rider på vågen av hans namn, dvs dom får uppmärksamhet.
Vilket av alternativen det än är bevisar det återigen vilket pajasgäng Birdecrew är.