1
32'' eller 24''?
Postat av svantessonn den 25 November 2011, 16:46
20 kommentarer · 155 träffar
Jag kollar mycket film så jag skulle vilja ha antingen en 32'' tv eller en 24'' datorskärm så nu är frågan vad jag ska välja. Den ska kopplas in i datorn och användas som extra skärm så jag har ingen användning för tv funktioner ändå. Men om jag köper en 24'' så kommer jag hänga den vid fotändan av min säng så jag kommer vara ungefär 1 - 1½ meter ifrån den annars så köper jag en 32'' tv och hänger den ovanför min dator och då kommer jag få kolla lite snett uppåt och jag kommer vara ca 3 meter ifrån den så vad tycker ni låter bäst?
Tv känns lockande eftersom den kan man ju ha sen när man flyttar hemifrån också. Ge gärna tips på vad jag kan köpa för något, det ska vara låg ström förbrukning och inte en 10cm tjock tv utan helst en LED eftersom de är mycket tunnare
Tacksam för all hjälp jag kan få!
Tv känns lockande eftersom den kan man ju ha sen när man flyttar hemifrån också. Ge gärna tips på vad jag kan köpa för något, det ska vara låg ström förbrukning och inte en 10cm tjock tv utan helst en LED eftersom de är mycket tunnare
Tacksam för all hjälp jag kan få!