Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Batman: Arkam City - Side Missions

Postat av Jir-FAN! den 8 November 2011, 11:34
0 kommentarer · 182 träffar
Hejsan!
Jag behöver lite hjälp med Batman: AC.

!VARNING FÖR SPOILERS!

Jag har klarat spelets main story och håller på att klara av diverse side mission samt så har jag nu testat att spela som Catwoman och klarat av ett uppdrag - Retrieve Catwomans loot eller något liknande.
Efter lite sökningar på internet ska det finnas ytterligare uppdrag med Catwoman, men jag vet inte huruvida jag ska "aktivera" dem eller om de går att klara av efter att main storyn är genomspelad?
Exempelvis försöker jag ta mig in i den byggnaden som Poison Ivy befinner sig, men får då förslaget att jag behöver hämta fler gadgets i Catwomans lägenhet, trots att jag redan har alla (förmodligen för att main storyn är avklarad). Även om jag försöker aktivera missionet genom besöka lägenheten så går inte det, då lägenheten står i lågor.

Någon som har upplevt samma problem?
Tror ni min hypotes stämmer om att det inte går att klara återstående missions med Catwoman då Main storyn är avklarad?

Tack på förhand!
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..