Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klarna delbetalning?

Postat av PK-Fritt den 1 November 2011, 22:35
10 kommentarer · 948 träffar
Tjena! Vill börja med att säga att jag redan mailat Klarna och frågat men fick ett rätt så irrelevant svar så jag tänkte fråga om någon på frägbajt har erfarenhet av deras tjänster. Skickade dock ett mail till och väntar på svar, det lär väl dröja till morgondagen och jag har rätt så dåligt tålamod:)

Hade tänkt beställa en dator på inet ( http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/1071989/2011-11-01 )
Och vill delbetala denna över tre månader.

Hur som helst.. Under 2010 hade jag inte någon fast inkomst förutom arbetsförmedlingens ungdomsgaranti och jag har hört att detta inte räknas som
någon godtagbar inkomstkälla när det kommer till kreditupplysningen som dom gör.

Hur som helst så har jag jobbat till och från i sammantaget sex månader detta året.
Har anställning just nu till 31'a december och beroende på budgeteringen så kanske jag får förlängt.(livshistorian!)

Min inkomst de kommande två månaderna kommer generera nästan dubbelt så mycket som delbetalningen gäller, tror ni att jag kommer bli beviljad delbetalning? Har inga betalningsanmärkningar och är 21 år om det nu intresserar någon.

Tack på förhand

Diskussion : BF3 vs MW3?

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..