Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hamachi + minecraft conect

Postat av Martin. den 31 Oktober 2011, 21:46
1 kommentarer · 64 träffar
Hej!

Har tänkt mig att skapa en sådan server som dom har på minecrafts hemsida...

Jag har laddat ner hamachi eftersom jag inte kan öppna mina portar... jag har även laddat ner minecraft serverfilen och skapat bat filen.
Jag har öppnat filen Server som skapas när man kör minecraft server filen och skrivit in mitt Hamatchi ip på server-ip=
och på Port=25565

Men när jag startar batfilen som startar servern står det bara [VARNING] **** FAILED TO BIND TO PORT!
[VARNING] The exception whas java.net.BindException: Address alredy use: JVM_Bind
[VARNING] Perhaps a server is alredy running on that port?

Men när jag startar minecraft och ska joina med localhost som ip så funkar det inte står bara Login fail: Bad login.

Kan tilägga att jag har kommit in på den innan med localhost men sedan bytte jag inställning i server mappen som jag nu bytt tillbaka men fungerar ändå inte.

Just i nuläget kan jag inte skriva in Server-ip=
eller Port=
för då blir bara localhost rödmarkerad och om jag skriver in något av dom eller båda kommer det upp i server.bat filen när jag startar en massa fel blandannat att permissions.yml filen är tom.

Hoppas någon kan hjälpa mig...
Bjuder på stavfel.

Tack i förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..