1
Nyanställd gympalärare sköter intejobbet
Postat av yolobasher den 1 September 2011, 01:05
33 kommentarer · 244 träffar
Hej fragbite, som vanligt när jag har ett allvarligt problem så söker jag mig till er fragbitare. Jag jobbar som rektor på en grundskola, och jag anställde nyligen en gympalärare. Och nu när ni vet bakgrunden så kan jag berätta att han VERKLIGEN inte sköter sitt jobb.. Jag har hört att det finns elever på skolan som inte ens vågar duscha pga att dom är osäkra på deras kropp. Tycker ni inte att det är idrottslärarens ansvar att reda ut sånt här? Och lösa problemet utifrån utredningen?
Och inte nog med att han inte gör någonting åt detta, det är även han som är den största bidragsfaktorn till denna drastiskt ökande kroppsosäkerheten på skolan. (framförallt hos pojkarna) Obekräftade källor säger att denna lärare har gått in i duschrummet och blottat sin penis, och skrattat hos de andra pojkarnas penisstorlek. Det är dock bara en enda elev som har gått ut med sin osäkerhet hittils..
Kom gärna med era synpunkter angående vad jag ska göra med denna lärare!
Diskussion, ska jag sparka honom?
Och inte nog med att han inte gör någonting åt detta, det är även han som är den största bidragsfaktorn till denna drastiskt ökande kroppsosäkerheten på skolan. (framförallt hos pojkarna) Obekräftade källor säger att denna lärare har gått in i duschrummet och blottat sin penis, och skrattat hos de andra pojkarnas penisstorlek. Det är dock bara en enda elev som har gått ut med sin osäkerhet hittils..
Kom gärna med era synpunkter angående vad jag ska göra med denna lärare!
Diskussion, ska jag sparka honom?