Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snyggaste bruden & köttfärssås

Postat av SuckMyDuck den 28 Augusti 2011, 02:56
15 kommentarer · 222 träffar
Tjena Fragbite, vad gör ni?
Jo det var såhär att jag tänkte berätta en liten historia som hände i Fredags som jag inte kan sluta skratta åt hahah.

Allt började som vanligt, satt i skolan och pluggade flitigt hela morgonen till ett prov vi ska ha snart. Allt gick som på räls tills det var dags för lunch. Alla packar ner datorerna i väskorna och beger sig till matsalen där dom serverade Spaghetti & köttfärssås.

Mums! tänkte jag och gick och ställde mig i kön. Kollar bakom mig mot kompisarna och ser då helt plötsligt skolans hetaste brud stå långt bak i kön som jag tror log mot mig. Kände mig osäker så log aldrig tillbaks, rofl.

Aa i alla fall så tog jag ett bra lass med mat och gick och satte mig vid bordet, därifrån hade jag bra koll på kön eftersom jag gillar att spionera på folk.
Har precis fyllt hela munnen med mat då jag ser att det är snyggingens tur att plocka käk. Noggrant spanar jag in henne när hon sexigt tar tag i sleven och på ett förtrollande sätt häller såsen över den resterande maten så himla sexigt.
"Oherregud" tänker jag medans jag sänker huvudet ner mot tallriken för att fylla munnen ännu en gång med förbannat mycket mat.

Småpratar lite med kompisarna och skrattar lite. Slänger ett öga mot tjejen som nu är redo att sätta sig ner vid bordet.
Och vad tror ni inte händer då? Jo tjejen som tydligen gillar sås eftersom hela tallriken är full av det ramlar på något twistat sätt baklänges rakt ner på röven och hela tallriken flyger i luften. Pasta och sås flyger över hela stället samtidigt som hon landar sin magnifika bak mot det hårda golvet.

Förnedrad och ledsen börjar hon småspringa mot köket där hon verkar spendera hela sin lunch då jag inte såg henne något mer den dagen.

Tror ni hon kommer tillbaks till skolan efter detta och borde man reta henne lite för det hon lyckats göra?

Är köttfärssås gott?

84 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..