Nu ligger denna tråden i kategorin "humor" eftersom de flesta finner detta roligt.
I mitt liv har jag en oändlig kamp mot gravitationslagen och måste alltid dubbelkolla att marken tar emot mig om jag kastar mig mot den. Oftast då det är mycket folk runt omkring.
I fredags var det andra skoldagen, jag har precis börjat 2an i gymnasiet på Hotell&Restaurang-programmet.
Jag skulle gå till matsalen med mina 2 kompisar, vi kan kalla dom för Sara och Elin.
Eftersom jag är allergisk och det var köttfärssås med makaroner till lunch skulle jag gå till skolans kök som är längst bak i matsalen och hämta min special-mat.
Jag övervägde först att gå och hämta mat, men eftersom jag inte vill att folk ska stirra och tänka "Shit, har hon anorexia eller!?" så gick jag ändå och hämtade mat.
Jag hinner bara svänga ut från köket, så halkar jag.
Tallriken flyger iväg och landar upp och ned på golvet. Köttfärssåsen rinner ut över golvet och det är makaroner överallt.
I fallet slår jag självklart i min armbåge i bordet, klantig som jag är..
Jag börjar asgarva och ser att folk kollar på mig, sen ser jag några killar i min klass applådera åt mig och jag reser mig upp fort som fan och springer försiktigt in till köket igen.
Jag berättar för mattanterna vad som hände och dom sa att jag kunde få sitta inne i köket och äta med dom så jag slapp gå ut igen.
Fick även gå ut bakdörren från köket för att slippa gå igenom matsalen när jag var klar.
Nu när måndagen börjar närma sig är jag orolig över hur många som såg. Jag vågar inte gå tillbaka till skolan, eller tror ni det är lugnt att gå tillbaka?
Kommer folk minnas detta för alltid? Är jag körd?
...kragen och fråga vafan han håller på med :S
Skulle uppskatta några källor där andra har skrivit om honom, tack.
Notera att dessa kommentarer är skrivna i augusti 2013 :)
Jag har även prints, men känns inte nödvändigt att lägga upp det eftersom att han bara skriver dryga saker som t.ex. Hej, hallå, sex osv som jag sa innan :)
Tack grabbar!
Han är sjuk i huvudet!
tror gubbjäveln blir glad när hans inkorg fylls utav skräp som han inte vet vem det är ifrån
IFALL ALLA dampskickar sms till honom, så kommer hans telefon bli överhettad pga. vibrationer osv. och då pajjar skiten. :) Så, skicka runt 100-200 sms till honom så är problem solved.
#34 Haha, :-D