Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mörkhyad ganster nedslagen av min kompis

Postat av tyrabbeN den 24 Juli 2011, 12:12
61 kommentarer · 229 träffar
Tja FB, var igår natt på en pizza restaurang och åt ca.2-3 på natten med några poolaren. Brevid oss satt en mörkhyad gangstaaa som var helt påverkad av droger.

Han kom senare och började berätta om hur mycket han brukar röka weed osv. Ingen av oss orkade höra på honom, typ 5 min efter det kommer en av mina poolaren med bil dit och kännde igen blatten och börjar gräla med honom.

Han kallade honom för neger och drog ner byxorna och började skrika "yo i'm a gangsta!"

Sedan började alla garva till det och då stiger blatten upp och flätar till honom, men han gav en rak höger tillbaka och hoppade på honom. Sen stack han iväg med sina poolaren och snuten kom på plats osv. Jag tycker den där blatten förtjänade det eftersom ingen orkar se på dom där jävla wannabee gangsterna som tror att vårt land är USA... Här i finland så tycker man ju inte heller om utlänningar.
Föregående tråd
Nästa tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..