Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

På resa med familj, göra det kul, hur?

Postat av Nickeboi den 29 Juni 2011, 21:52
19 kommentarer · 354 träffar
Hej fragbajtare!

Jag är som bäst på resa med våran familj. Just nu sitter jag hos mina kusiner i Österrike och har tråkigt då mina kusiner är 7-10 år gamla och sover redan eftersom att de har skola ennu i två veckor.

Jag har en flickvän, saknar henne massor, och längtar som fan hem. Vi har 8 kvällar kvar av vilka två kvällar spenderas här hos kusinerna och resten av kvällarna i Frankrike, Tyskland, Danmark, Sverige och Finlandsbåten (bor i Finland).

Tycker att tiden går långsamt som fan och ber om tips hur jag kan få tiden att gå snabbare. (Kan vara allt från saker att göra till tankesätt)

Vi åkte hit på 4 dagar och det var ett helvete. Saknar bara min tjej, hon har det roligt hemma i Finland medan jag har ett pain in the ass med föräldrarna..

Försöker koppla av med att sola när det är fint väder och så, men de har lovat kallt väder tills imorgon.

Kan tillägga att jag vanligtvis röker, är 17 år och morsan och farsan är stränga med det och låter mig inte sticka ut och röka, och det vore pinsamt ifall min moster vi bor hos skulle märka att jag luktar cigg. Smet ut idag för att inhandla en ask cigg, har det i resväskan oöppnat just nu och har rökt 1 cigg på 4 dagar så lusten är på sin topp.

Kortfattat: 17 årig kille med brud hemma i Finland, ber om tips eller berättelser om andra med liknande erfarenhet, då killen (jag) är på en bilresa i Europa med familjen.
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..