1
Pizza-tråden
Postat av Stocktown den 24 Maj 2011, 21:00
105 kommentarer · 507 träffar
VARNING: Ni som är hungriga eller pizzasugna läser på egen risk.
Tjo, tänkte då skapa en pizza-tråd då jag precis åt pizza själv och jag tror inte många äter pizza som jag gör.
Vilken pizza(m. sås?) brukar ni äta?
Hur ofta?
På vilket sätt, skär ni upp från mitten och skippar kanterna, viker ni ihop hela pizzan två gånger eller hur gör ni?
Är ni kanske såna som väger pizzan och äter grönsaker till?
Vad dricker ni till?
När åt ni sedan?
Har ni någon bra pizzeria ni är stamkund på, kanske kan tipsa fler från er ort?
Gå loss och berätta om hur ni devourar era pizzas fatsoes.
Själv skär jag upp hela pizzan i ganska smala slices, staplar dom på varandra över halva tallriken, fyller andra halvan med grönsaker och har en burk sås som jag sticker ner en kniv i och brer över pizzabiten jag ska äta.
Brukar köra på kyckling(curry)pizza, bozola(eller vad den heter, iaf köttfärs), calzone, köttpizza m. bea.
Cola till såklart.
GL HF
Mvh Biz
Tjo, tänkte då skapa en pizza-tråd då jag precis åt pizza själv och jag tror inte många äter pizza som jag gör.
Vilken pizza(m. sås?) brukar ni äta?
Hur ofta?
På vilket sätt, skär ni upp från mitten och skippar kanterna, viker ni ihop hela pizzan två gånger eller hur gör ni?
Är ni kanske såna som väger pizzan och äter grönsaker till?
Vad dricker ni till?
När åt ni sedan?
Har ni någon bra pizzeria ni är stamkund på, kanske kan tipsa fler från er ort?
Gå loss och berätta om hur ni devourar era pizzas fatsoes.
Själv skär jag upp hela pizzan i ganska smala slices, staplar dom på varandra över halva tallriken, fyller andra halvan med grönsaker och har en burk sås som jag sticker ner en kniv i och brer över pizzabiten jag ska äta.
Brukar köra på kyckling(curry)pizza, bozola(eller vad den heter, iaf köttfärs), calzone, köttpizza m. bea.
Cola till såklart.
GL HF
Mvh Biz
Pizza eller Hamburgare?
236 personer har röstat