Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

nyfikna titta hit del 1

Postat av jesusgod den 15 Maj 2011, 03:26
8 kommentarer · 199 träffar
God afton! jag har anlänt till Fragbite för att lära er tänka och ifrågasätta hur saker och ting fungerar i eran värld.
Jag kommer göra ett antal trådar och om jag fortsätter beror helt och hållet på vilket resultat jag får.
Jag kommer heller inte att vara med i diskussionen utan låter det flöda fritt. Har ni en väldigt viktig fråga så skriv ett meddelande.

Så ungdomar låt oss börja!

Vi börjar med simpla saker som dom flesta redan har koll på.

Det är ofarligt att svälja tuggummi.
Att bära varma och mysiga kläder under vintern minskar inte chanserna att bli förkyld överhuvudtaget.
Att få luft under huden av t.ex en spruta är ofarligt.
Marijana gör mer nytta för kroppen än vad den är skadlig.
En ny istid är sakta men säkert på väg.
Mänskligheten kommer inte gå under 2012.
En del människor är onda från födseln oberoende vad föräldrarna gör.
Det finns en gen som gör människor homosexuella, som för övrigt har blivit upptäckt.
Det kommer aldrig någonsin bli fred på jorden.
Det finns liv på andra planeter.

Skriv om ni är öppna mot det jag berättat eller om ni tycker att det mesta är en ren lögn.
vill avsluta med att säga att om någon berättar något väldigt trovärdigt, ta först reda på sanningshalten innan ni sprider det vidare.
Många missförstånd har kommit som följd dom senaste tusen åren, som påverkat i stor grad eran civilisation i nuläget.

illic est haud spes

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar