1
Vacker väder, våran sommar?
Postat av tvåfyraåtta den 28 April 2011, 15:23
10 kommentarer · 400 träffar
Tjenare alla goa o glada på Fragbite! Hur är det med er?
Hoppas ni har det bra i alla fall :-)
Jo som de flesta vet så är det ju vackert väder ute nu (oftast)!
Vad tycker ni om det? Vad gör ni när det är så fint ute.
Ni kanske är ute i naturen och traskar eller ni kanske är ute med era kompisar och bara tar det lugnt?
Hur tror ni att Sveriges sommar blir i år? Alltså kommer det bli en regnig sommar eller en solig, ja ni fattar vad jag menar!
Jag menar man kan ju inte vara sur och arg när vädret är strålande. Hoppas ni njuter av det!
Så ta lite rader och diskutera om vad man kan göra ute och vad ni gör samt hur ni tror att våran sommar blir!
Ha det bäst och ta det lugnt i sommar och nu på valborg, man vill ju inte läsa dödsannonser! :-(
Kram på er!
Hoppas ni har det bra i alla fall :-)
Jo som de flesta vet så är det ju vackert väder ute nu (oftast)!
Vad tycker ni om det? Vad gör ni när det är så fint ute.
Ni kanske är ute i naturen och traskar eller ni kanske är ute med era kompisar och bara tar det lugnt?
Hur tror ni att Sveriges sommar blir i år? Alltså kommer det bli en regnig sommar eller en solig, ja ni fattar vad jag menar!
Jag menar man kan ju inte vara sur och arg när vädret är strålande. Hoppas ni njuter av det!
Så ta lite rader och diskutera om vad man kan göra ute och vad ni gör samt hur ni tror att våran sommar blir!
Ha det bäst och ta det lugnt i sommar och nu på valborg, man vill ju inte läsa dödsannonser! :-(
Kram på er!
Favorit årstid?
34 personer har röstat