Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bruden snodde min kruka!

Postat av kylle den 7 April 2011, 16:09
5 kommentarer · 161 träffar
Tjeena,
Hade en fiilmkväll igår med en tjej som jag pratat med förut på facebook och msn, skulle träffas för första gången hemma hos mig och se på film, hade tänkt se den nya The next three days, har hört att den är bra!
Går ner och möter henne vid stationen, och för att göra en lång historia kort, kommer vi upp till mitt rum där jag har en rätt fräck Mexikansk kruka som är obebodd av växter då den förra dog.
De första hon säger "ahh men gud va fräck kruka", varvid jag svara "Jo men ska typ slänga den ändå" cool som jag är.
Så frågar hon om hon kan få den, varvid jag dumt svara "Ja klart du ska ha en kruka när du går härifrån!" tänkte att hon skämtade.

Efter filmen då vi snackat så visade sig att hon var mer intresserad av krukan än mig, varvid hon tog krukan med sig hem den jävla slynan. Funderar på att skita i henne då hon inte va allas så rolig att hänga med.

Har något liknande hänt er?

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..