Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Värsta vädret.

Postat av fiskfisk af FB den 7 April 2011, 15:56
20 kommentarer · 214 träffar
Hellu boys, idag när jag cyklade hem från McDonalds så tänkte jag på en sak, vilket är egentligen det värsta vädret?

Varför jag började tänka på det är att det blåste sjukligt mycket, hade motvind i ca 5km. Sen undrar jag också vilket är det värsta vädret att cykla eller gå i?

Jag tycker motvind är det värsta man kan ha. Cyklade som sagt 5km med motvind idag. Har aldrig haft så struligt hår innan i hela mitt liv. Man kunde tro att man inte hade en droppe wax i håret.

För er som ska klaga på folk med wax, gele, hårspray i håret kan göra det någon annanstans. Jag använder det för utan det ser jag ut som en Teddybjörn.

Ja då kom diskussionen då, ganska simpelt. Diskutera vädret som är i nuläget vad tycker ni?

För er som undrar så bor jag i Kalmar och vi har stormvarning tills eftermiddag. Vet inte hur ni andra har det. :)

Hatar också regn brutalt mycket när man ska transportera sig till skolan och håret blir helt flytande blött och man verkligen ser allmänt sliskig ut.
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..