1
Dom var på mig igen.
Postat av Fragbajt-Ankan den 30 Mars 2011, 00:27
6 kommentarer · 125 träffar
Verkar som att dom här 4 knuttarna följer mig, vart påhoppad i en tunnel bara för ett par timmar sen. Dom snackade om nå jävla marijuana rullar eller vad fan dom sa, sa att jag inte visste nått om nå jävla rullar och dom började slå mig sjukt hårt i skrevet och även mellan ögonen ( bör tilläggas att dom hade knogjärn allihopa ), sen kom det något blått sken i slutet av tunneln dom trodde la de va snuten och sprang fortare än Usain Bolt mot andra änden av tunneln..
Men skenet kom inte från nån snutbil utan från nån ungjävel som sprang runt med nån lampa helt random, sprang efter honom och sopa ner han helt random och sprang sedan hemåt.. kan jag bli polisanmäld för att jag slog ner han helt random fast han rädda mig? tack på förhand
MORALBÖGAR UNDANBEDES
Men skenet kom inte från nån snutbil utan från nån ungjävel som sprang runt med nån lampa helt random, sprang efter honom och sopa ner han helt random och sprang sedan hemåt.. kan jag bli polisanmäld för att jag slog ner han helt random fast han rädda mig? tack på förhand
MORALBÖGAR UNDANBEDES