Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Väger för lite

Postat av |KING| den 29 Mars 2011, 21:04
54 kommentarer · 434 träffar
Hej!

Jag är cirka 180 cm lång och väger ~ 60kg. Vill såklart ha ändring på detta, men vet inte hur.

Jag vill då gå upp i kg, så att jag har en bra grund för att sedan börja styrketräna, men inte bli knubbig eller fet såklart!

Jag vill inte säga att jag äter lite, äter precis som lika mycket som alla andra, men det ligger i generna i unga år men brukar ändra sig senare i livet. Jag kan äta hur mycket chips och godis som helst utan att gå upp, fast nu gör jag ju inte det.

Jag har kört cirka 130 armhävningar och 300 situps varannan kväll nu sen i höstas. (Kör app på iPhone så det ökas såklart). Har även varit ute och sprungit lite, men har varit sjuk ett tag så har inte blivit det.

Jag vill nu ha hjälp med hur jag ska gå till väga och äta för att gå upp i kg och få en bra grund, så att jag sen kan börja styrketräna. Få tips på vad jag ska äta och om jag ska träna alls.

Ge gärna tips på övningar man kan göra hemma då jag har ganska långt till närmsta gym!

Disk: Värt att hålla sig i form?

Är du nöjd med din kropp?

93 personer har röstat

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar