1
CS laddern på CB
Postat av cwk den 12 Februari 2003, 21:44
39 kommentarer · 105 träffar
Det är ganska tråkigt system CB har måste jag säga. Du behöver inte spela i en proffsclan för att bli högt rankad. Du kan ta den långa vägen och besegra alla mindra bra claner och ändå komma upp top40. Det är ganska lustigt. Det borde vara så att man till slut MÅSTE möta bra claner. Men det är ju bara min personliga åsikt.
Något annat som är ganska synd är att CS clanbase inte tas på lika stort allvar längre, som det gjordes förr. Numera hittar vi 10 gatherclaner på top10 listan varav varje gatherclan har 15 members. Men som jag sagt tidigare, detta är bara mina personliga åsikter.
Givetvis måste jag väl ändå säga att det är kul för de här lite mindre bra clanerna att de får komma fram och uppmärksammas men ändå.
Vad tycker ni om det här? Något ni vill säga eller tillägga?
Något annat som är ganska synd är att CS clanbase inte tas på lika stort allvar längre, som det gjordes förr. Numera hittar vi 10 gatherclaner på top10 listan varav varje gatherclan har 15 members. Men som jag sagt tidigare, detta är bara mina personliga åsikter.
Givetvis måste jag väl ändå säga att det är kul för de här lite mindre bra clanerna att de får komma fram och uppmärksammas men ändå.
Vad tycker ni om det här? Något ni vill säga eller tillägga?