Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Loss och Choke!

Postat av zeffan den 27 April 2003, 17:57
33 kommentarer · 112 träffar
De flesta vet nog i alla fall lite om dessa två fiender. Men hur fungerar de egentligen från lina till lina? Jag har Telia ADSL 0.5 MBit och jag kan spela alldeles utmärkt med 100 i choke på en server. Men så fort det är minsta lilla Loss så går allt åt skogen. Alla skott man lägger av träffar med en försening, så HS blir nästan uteslutet. Det känns ungefär som att spela med 100 i ping för mig. För andra så är det omöjlig att spela med över 40 i choke, men 10 loss gör dem ingenting.

Spelar det roll vilken uppkoppling man har, och vilka rates man kör med? Det är så många gånger som man lirat på loss server och blivit smekt och alla tänker "fan vad kass han är nu då", sen byter man till en stabil server och piskar upp dem ordentligt. Vill bara att alla som inte vet, ska veta hur grovt det egentligen kan påverka ens spelande och så vill jag också givetvis ha lite seriösa, mogna och formulerade svar på mina frågor.

Tack tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..