Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

R60 på språng

Postat av Låst konto 4741 den 30 Augusti 2003, 21:40
223 kommentarer · 501 träffar
R60, den enda communityn med ett olikt system som andra.

MR16 är det valet R60 har gjort som huvudregel i spelen, folk registrerar sig för att njuta och spela med och mot klaner och försöka nå toppen.

R60 har en massa olika regler, krångliga som dom kan vara så kan det bli konsekvenser, och inga bra såna.

Nu är det så att jag spelar med min kompis / irl klan psywave (numera krucifix), ett gäng med runt 10 irl kompisar som samlats för att nå målen som dom flesta klanerna strävar efter.

Vi anmäler oss till deras turnering "Inför #5: Cbble", vi tyckte att det var en riktigt intressant. En turnering med bara de_cbble som bana under hela turneringen, 16 lag är lagom och vi tänkte ge allt vi hade.

Vi börjar första matchen mot TJCSF (The Joint Counter-Strike Force) på just de_cbble, vi börjar som CT och vi lyckas spela bra, vi fick 10 rundor mot 6.

Efter lagbyte så spelar vi enligt oss själva ganska bra i början och får det till 5 rundor mot 0. Vi behöver alltså bara 1 runda för lika och 2 rundor för vinst.

Men, vi lyckas bara ta en runda och det blir förlägning.

Efter lite vila och lite sträckning (TJCSF ville ha MR3, så vi var tvugna att kolla reglerna) så började vi spelet. Vi börjar som CT och tar alla 6 rundorna, byter lag till T och tar pistol-rundan där.

Alla droppar och vi är glada, vunnit vår första match i denna turnering som vi tyckte var roligt (till en början).

Senare på IRC så skriver dom att en av våra spelare inte är reggad på R60 som member, men han var det, ingame hette han sol, förkortning av solidar (zEMMe på sidan).

Motståndarna vet själva att det är samma kille OCH att han har samma WONID och jag tror att adminsen förstått det dom själva med. På grund av det så förlorar vi den matchen som vi trodde vi vunnit.

Vi tar ett snack med admins fast dom verkar vara emot oss (har hänt oss tidigare också, men inte i samma situation och anledning).

Ingen verkan.

Så, man kan nog helt klart säga att vi lackade rejält, efter att ha kämpat som handikappade mot "normala" och använt peacemaker i förlägningen.

Vi ger upp, eftersom vi inte kunde göra någonting, jag själv testar logga in på www.r60.org men helt hopplöst. Vi är bannade, hela klanen + alla members.

Vi kollar lite i R60's båda kanaler (#R60 och #R60.org) och ser att något har skett:

‹TJCSF|Viper› Tyvärr R60 så måste jag be om ursäkt för att vi TJCSF måste lämna WO till vår nästa match...

Vi snackar med admins om det fast det spelar ingen roll..

–-

Jag själv kan inte tolerera något sånt här.

Känns som om jag ska spy, känns som om jag inte vill höra R60 igen.

Nu vill jag veta era åsikter om detta.

Detta kan kanske vara en varning, kanske inte. Trots allt ni själva som bestämmer det.

/ Over and out (kanske kommer mer)
Föregående tråd
Nästa tråd

223 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 223 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..