Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa Reklamen ?

Postat av rapeznuz den 27 Augusti 2003, 19:38
70 kommentarer · 2 850 träffar
Såhär i min ensamhet sittandes framför VM i friidrott i hopp om att under kvällen våga ringa flickvännen (hmm lät skumt aja) så började jag fundera över något som numera ses som underhållning än steril information om tjänster/produkter etc. och när jag tänker på underhållning så ser jag nog skratt framför mig på nått sätt och i och med det började jag fundera kring vilken eller vilka reklamer som är de allra roligaste/bästa som skapats ?

vilken/vilka reklam(er) tycker ni är de allra roligaste/bästa ??

personliga favouriter:

1:
DN reklamerna som gick för ett antal år sedan när de diskuteras om Om Enya är rave/techno och om att man kan göra hasch av rostat bananskal, kaffesump och sirap

2:
Dubbade (från tyska till svenska) Riesen reklamen den där "men har inte du alltid sagt att dem är ingenting för dig ? men det va ju lääänge sen juh"

3:
Dubbade (från tyska till svenska) McDonald's reklamen, den där med lilla tjejen som har tiger-ansiktsmålning så säger pappan "du ska sova nu!!" så säger hon "nää ää, tigrar jagar på natten!"

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar