Tja :C
*mitt problem: 60fps när smoke visar sig på skärmen (egentligen bara när det ryker åt det hållet där jag står, fast de kan va jag som svamlar :P), OBS! 99fasta fps överallt på alla banor*
*min dator: amd 2000+, 512ddr 333mhz, Geforce 4 4400 128ddr, samsung skärm som körs i 120hz @ 1024x768 i cs*
*mina inställningar: Windows XP, powerstrip3.30(tvingar fram 120hz), vertical sync ON, vanlige gråe smoken(vägrar köra den fattige), FSAA4x(har testat utan, samma problem)*
tackar för allt som kan va till hjälp, behöver verkligen fixxa detta nu när jag har klan igen :P
150 / 2 = 75 ...
Jag har 150 hz och alltså 75 fps i smoke, det är så när man kör med vsync på i belive, vet inte om man kan fixa det.
Ladda hem Aida 32 och dra en rapport som du postar här, tack.
Eller dra en rapport från dxdiag:
Startmenyn> kör> skriv "dxdiag" (enter) > kör alla tester > spara all information > kopiera eller ladda upp rapporten så vi kan läsa den.
måste fan finnas nått annat sätt :/
måste fan finnas nån annan lösning.
har ändrat till sämsta kvaliteten på smoke nu, är det hax? :P (plz bara seriösa svar)
dr0pe, kör asus A7N8X Deluxe (det är ca 1-2 veckor gammalt...o de var det nyaste som fanns då jag köpte det)
btw...hade samma problem med förra moderkortet..som gick sönder :P för 1-2 veckor sedan :P
och har testat lite med smoke...verkar som jag hade rätt angående
"egentligen bara när det ryker åt det hållet där jag står"
Jag vill se en fixx för detta jao
här kör man med 80fps vanligt om man har tur,
i smoke ska vi inte enns tala om :)