Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Ser man till de svenska spelarna i SEL så skulle jag tro att vesslan är en av de som legat i toppen längst utan något avbrott, känner inte till allas bakgrund dock, potti och framförallt heaton kom in ganska sent ändå.
Sedan så har x0rg4l hängt med ett bra tag också (ändå från QW-tiden) även om han haft lite uppehåll, han är ju en av få svenska cs-spelare som varit i korea och spelat WCG också.
Tror banda var på G ganska tidigt också, har för mig att han spelade i Geekboys ett tag. (eller också var han bara aktiv på geeboyssidan).
Annars så är det nog XeqtR men han är ju inte svensk :]
Men som sagt, känner inte till bakgrunden på många av spelarna heller. Kan ju va PlugWon också... eller inte :)
jag bara kollade med raggsockan efter som att han sa att karriären börjar vid cpl, och jag har fortfarande inte fått reda på vad frågan är och hur man ska definera "karriär".
efter 4inlägg och jag har inte fått chansen att svara på frågan
Jag sa inte att karriären började vid cpl. men en mer känd spelare som har spelat länge :) btw hadejag bara tråkigt, och asuM..vi ses på lan så slickar jag din **** :E
Mm känns som många missar att xorgal var med redan i de tidiga betorna, han spelade väl med RAF om jag inte minns helt tokigt? Sen har jag sett han lira med e9/team9 (som blev nip) också, men mest känd är han väl från quake och från kompaniet :)
Heaton kom väl in relativt sent dock. Potti var ju med på 'oldskool'-tiden med det första nip - som hade 45 medlemmar :P
Jag vet inte om man får vara med i sammanhanget, men jag har spelat sen första dagen betan släpptes och slutade för någon månad sen, aktivt hela tiden...
Om det är något att vara stolt för eller skämmas för det är väl en annan fråga ;D
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Sedan så har x0rg4l hängt med ett bra tag också (ändå från QW-tiden) även om han haft lite uppehåll, han är ju en av få svenska cs-spelare som varit i korea och spelat WCG också.
Tror banda var på G ganska tidigt också, har för mig att han spelade i Geekboys ett tag. (eller också var han bara aktiv på geeboyssidan).
Annars så är det nog XeqtR men han är ju inte svensk :]
Men som sagt, känner inte till bakgrunden på många av spelarna heller. Kan ju va PlugWon också... eller inte :)
som bäst i världen?
spelat skiten?
CPL e inte allt, raggsockan
hyb har lirat ett bra tag
jag bara kollade med raggsockan efter som att han sa att karriären börjar vid cpl, och jag har fortfarande inte fått reda på vad frågan är och hur man ska definera "karriär".
efter 4inlägg och jag har inte fått chansen att svara på frågan
Mm känns som många missar att xorgal var med redan i de tidiga betorna, han spelade väl med RAF om jag inte minns helt tokigt? Sen har jag sett han lira med e9/team9 (som blev nip) också, men mest känd är han väl från quake och från kompaniet :)
Heaton kom väl in relativt sent dock. Potti var ju med på 'oldskool'-tiden med det första nip - som hade 45 medlemmar :P
http://www.playersonline.cs.nu Bli medlem nu!
Han har fan spelat och varit i topp på de flesta ftp spelen.
Om det är något att vara stolt för eller skämmas för det är väl en annan fråga ;D