1
Nån annan ladder man kan spela?
Postat av davo` den 17 Augusti 2003, 01:18
36 kommentarer · 195 träffar
Innan detta skrivs så ska ni veta; vi pratar ur vår(min klans) synvinkel.
Vi spelade just en clanbase-match mot ett par killar på de_inferno och de_nuke (banor e dock oväsentligt i detta fall). Efter vi vunnit som T på inf så börjar de kaxxa lite subtimt med oss, vi atr det som män och mutar dem :)
vi tar dem sedan med 10-2 som CT det är då det hela börjar.
"eru?" "duja" "nija" etc etc ni vet hur det brukar se ut. lite halvt irriterande.
Vi glider in på nästa map (de_nuke) och börjar spela. vi fixar pickan riktigt bra och ingen av oss dör. Nu börjar det elda i röva på dem.
"Magic; eru svensk eller?" "ALDRIG ATT VI ACCEPTAR FÖR MAGIC ÄR EN FUSKANDE SVARTING" "Ska ni till CPL eller? *****jävlar"
Som ni ser, otroligt dumma påhopp och rasistiska uttalanden.
Vet att många har sagt detta förut, men är det så här vi vill se cs-scenen?
Vill vi ha omogna, jobbiga och ruskigt oförskämda cs-spelare?
Vad ska vi göra?
Det är ju ni som spelar, ni bestämmer! :)
Det var min åsikt iaf!
tack och adjö :)
Vi spelade just en clanbase-match mot ett par killar på de_inferno och de_nuke (banor e dock oväsentligt i detta fall). Efter vi vunnit som T på inf så börjar de kaxxa lite subtimt med oss, vi atr det som män och mutar dem :)
vi tar dem sedan med 10-2 som CT det är då det hela börjar.
"eru?" "duja" "nija" etc etc ni vet hur det brukar se ut. lite halvt irriterande.
Vi glider in på nästa map (de_nuke) och börjar spela. vi fixar pickan riktigt bra och ingen av oss dör. Nu börjar det elda i röva på dem.
"Magic; eru svensk eller?" "ALDRIG ATT VI ACCEPTAR FÖR MAGIC ÄR EN FUSKANDE SVARTING" "Ska ni till CPL eller? *****jävlar"
Som ni ser, otroligt dumma påhopp och rasistiska uttalanden.
Vet att många har sagt detta förut, men är det så här vi vill se cs-scenen?
Vill vi ha omogna, jobbiga och ruskigt oförskämda cs-spelare?
Vad ska vi göra?
Det är ju ni som spelar, ni bestämmer! :)
Det var min åsikt iaf!
tack och adjö :)