Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Telia ADSL meck

Postat av delight den 15 Augusti 2003, 22:05
8 kommentarer · 193 träffar
Kom hem från Västerås igår och under veckan hade min dator börjat spöka påpeka min lillebror, att den koppla ner sig då och då. Har scannat den me 2 olika virusprogram + 3-4st olika virusprogram för Blaster, ***** å allt va dom heter.
Kör McAfee Firewall som tar emot dvs attacker m.m och där är inga intrång.
Iallafall, nu kopplar modemet "ner" eller de fryser till i cirka 30sekunder då och då, slutsatsen av detta är ju att internet dör. Man kan varken, spela, ladda ner eller nåt eftersom linan dör. Eftersom ja inte har några virus så e de inte de som spökar, och min dator är i samma trim som innan.

Känns inte som om man orkar formatera C: heller direkt eftersom ja inte tror att de kommer hjälpa så väldans mycket. Jag fick 2 DNS adresser som skulle hjälpa men har inte visat nåt större framgång.

Var ligger problemet nu, eftersom ja kör XP Pro så ligger man ju i virusens händer och ja misstänker att avbrotten kan ha me de senaste virusen att göra, vilket ja misstänker med. Men fler som har Telia ADSL kan ju vara ute 24/7 tycker jag.

Anyone who knows?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..