1
Skillnaden mellan AGP 4x och 8x stöd ?
Postat av dr0pe den 14 Augusti 2003, 11:48
18 kommentarer · 177 träffar
Jag hade tappat bort min user guide till mitt moderkort så jag gick in på www.pricerunner.se och sökte på mitt moderkort och det stod att det hade agp 8x stöd. hmz sa jag mitt radeon 9800pro kort borde funka bra för det hade det gjort med alla andra som hade likadan dator. Men icke.... fick feta fps dropps i spel och det funkade inte alls. Jag hade ALLA inställningar osv rätt.
Jag hittade sen min user guide där det stod att mitt moderkort hade bara stöd till agp 4x. Fy fan pricerunner och ljuga om agp stöd osv...
Nu vart jag förbannad. Hade köpt ett radeon 9800pro som jag var tvungen att sälja några dagar innan jag såg detta bara för detta inte funka så värst bra för mig.
Är det stor skillnad mellan moderkorten med stöd för agp 4x och 8x?
Jag använder nu ett Asus GF4 ti4200 AGP8x 128mb grafikkort och kommer det funka ännu bättre med ett moderkort för stöd med agp 8x?
Använder ett Jetway v400da agp4x budget moderkort just nu.
Detta var då min sista tråd på länge då jag snart kommer ha en dator som funkar ;)
Jag hittade sen min user guide där det stod att mitt moderkort hade bara stöd till agp 4x. Fy fan pricerunner och ljuga om agp stöd osv...
Nu vart jag förbannad. Hade köpt ett radeon 9800pro som jag var tvungen att sälja några dagar innan jag såg detta bara för detta inte funka så värst bra för mig.
Är det stor skillnad mellan moderkorten med stöd för agp 4x och 8x?
Jag använder nu ett Asus GF4 ti4200 AGP8x 128mb grafikkort och kommer det funka ännu bättre med ett moderkort för stöd med agp 8x?
Använder ett Jetway v400da agp4x budget moderkort just nu.
Detta var då min sista tråd på länge då jag snart kommer ha en dator som funkar ;)