Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS funkar inge vidare med mitt nya Radeo

Postat av dr0pe den 9 Augusti 2003, 02:52
48 kommentarer · 289 träffar
Jag köpte nyligen Sapphire radeon 9800 PRO och har haft upp en tråd om det förut men ville nu formulera om lite i min fråga.

CS funkar inge vidare med radeon 9800pro och flera jag snackat med säger att dom inte haft nått problem med kortet.

Jag har gjort ALLT man skall göra, clean install av win2000, har installerat alla drivrutiner rätt, vsync OFF osv.... har even testat med ful grafik i inställningar med catalyst 3.6 och even då hade jag fps problem. Fpsen sjunker till 70-80 då jag skjuter och sprayar, när jag går runt olika vinklar på olika banor sjunker fps smått till 85-90 fps....
Har testat grafikkortet på min brors dator, han har sdram och ett äldre moderkort. Even han hade problem med fps. Om inte mer?
Grafiken med kortet är inget man kan klaga på , så där finns inga problem.

Mitt System:
AMD XP2000+
512 ddram PC266
jetway v400da moderkort
1 chassi fläkt + processor fläkt.
120gb IBM hårdisk

Nu undrar jag kan mitt "okända" jetway moderkort vara orsakan bakom denna fps drops?

Vad ska jag göra? Börjar bli lite less som ni kanske förstår.
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..