Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Renderingsfelsmysterium

Postat av scobbah den 8 Augusti 2003, 00:29
30 kommentarer · 167 träffar
Har ett GF4 ti4200 128mb (8x agp). Jag har även ett mysterium.

Allting funkade bra imorse men sedan formaterade jag och sedan dess så strular endast cs. Jag har formaterat 2ggr och installerat dx9.0b, via4in1, senaste detonator (även testat äldre versioner och använt Detonator RIP/destroyer). Q3 funkar felfritt men cs är det som strular. Jag får renderingsfel i ENDAST openGL när jag skapar/joinar en server, det blir sådana renderingsfel man får uppleva t ex när man seglar utanför kartan i spectatormode.

Q3 använder sig väl av openGL? En annan teori är följande:
Jag hade ett exakt likadant graffekort förut fast 4x AGP som pajja, fick ett 8x AGP tebax på garantin, kan det vara något jag måste mixtra med och klocka ner det eller dylikt i bios möjligtvis? Det funkade ju ändå trots allt imorse så det vore också wierd.

Någon som vågar sig på en gissning hur man löser detta mysterium? Hoppas på hjälp :)
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..