1
Musmatta...
Postat av Dex den 1 Augusti 2003, 03:13
38 kommentarer · 274 träffar
Jag antar att folk e trötta på sånna här trådar. men nu måste ja skapa en sån iaf.
Jag ska köpa en ny musmatta fast inte säker vilken, eller om ja ens ska köpa ny.
Jag har en fUnc + mx500 just nu.
Jag har funderat på:
Destruktpad
Fatal1typad
Q-pad xxxl med eget tryck.
lr så kanske ja helt enkelt ska köra vidare med min func
Problemet är att ja tycker att fUncen är i minsta laget då jag har låg sens och jag fastnar ibland i gummit runt fUncen.
Inga fjortiskommentarer tack, Och jag vill bara ha kommentarer från folk som prövat musmattorna jag nämde eller andra lite större musmattor.
;)
Jag ska köpa en ny musmatta fast inte säker vilken, eller om ja ens ska köpa ny.
Jag har en fUnc + mx500 just nu.
Jag har funderat på:
Destruktpad
Fatal1typad
Q-pad xxxl med eget tryck.
lr så kanske ja helt enkelt ska köra vidare med min func
Problemet är att ja tycker att fUncen är i minsta laget då jag har låg sens och jag fastnar ibland i gummit runt fUncen.
Inga fjortiskommentarer tack, Och jag vill bara ha kommentarer från folk som prövat musmattorna jag nämde eller andra lite större musmattor.
;)