1
CS film under produktion, behöver era rå
Postat av Hyper den 11 Mars 2003, 16:21
55 kommentarer · 152 träffar
Tja
Nu är det så att jag håller på med en CS film (min fjärde) och jag behöver några råd. Filmen kommer förhoppningsvis visa upp hela mitt register spelmässigt och en del frags i världsklass.
Jag har kunskaper i följande program:
* Adobe Photoshop
* Adobe Premiere
* Videomach
* Vegas Video
* 3D Studio Max (inte så bra)
Så jag kan knåpa ihop en rätt bra och effektfull film, men nu till det viktiga.
Vad är bäst och roligast att kolla på? En film som e fullmatad med coola effekter eller en film där man verkligen lagt tyngden på att ha med bra frags och en fin stämning hela vägen igenom? hur ska en CS film vara? beskriv, snälla.
Enligt mig så är hälften av dagens filmer fullmatade med massa coola effekter(som blir tråkiga och jobbiga efter ett tag) och en jävla massa skitfrags, ecofrags osv.
Skulle mkt gärna vilja höra eran åsikt..
Tack på förhand
Mvh Hyper
Nu är det så att jag håller på med en CS film (min fjärde) och jag behöver några råd. Filmen kommer förhoppningsvis visa upp hela mitt register spelmässigt och en del frags i världsklass.
Jag har kunskaper i följande program:
* Adobe Photoshop
* Adobe Premiere
* Videomach
* Vegas Video
* 3D Studio Max (inte så bra)
Så jag kan knåpa ihop en rätt bra och effektfull film, men nu till det viktiga.
Vad är bäst och roligast att kolla på? En film som e fullmatad med coola effekter eller en film där man verkligen lagt tyngden på att ha med bra frags och en fin stämning hela vägen igenom? hur ska en CS film vara? beskriv, snälla.
Enligt mig så är hälften av dagens filmer fullmatade med massa coola effekter(som blir tråkiga och jobbiga efter ett tag) och en jävla massa skitfrags, ecofrags osv.
Skulle mkt gärna vilja höra eran åsikt..
Tack på förhand
Mvh Hyper