Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Länkar?

Postat av kött den 21 Juli 2003, 10:02
3 kommentarer · 219 träffar
Till att börja med så vill jag be om ursäkt till alla som verkar se det som sin främsta uppgift att racka ner på folk som skriver trådar som är "onödiga". För mig är inte denna tråden onödig eftersom jag skulle vilja ha hjälp. Kalla mig gärna noob etc. bara ni svarar.. Ursäkta även det omständiga vis som tråden är skriven på (allt för att behaga massorna) så slipper ni anmärka på det också, här kommer alltså frågan.

I vissa trådar här på fragbite så skriver skaparen (och nu citerar jag tråden "Oj oj oj" av SAMM, hoppas inte han blir arg)

http://www.fastlanehw.com/ revi ews.php?action=view&id=22&page =1

Är den sexig lr vad? :P

(sitter å väntar på att det ska bli morgon så man kan beställa) :]

(slutcitat)

Det som jag har problem med är att jag inte kan komma in på sidan endast gemom att markera adressen och kopiera den för att sedan klistra in den i adressfältet. Då kommer jag till ett error 404. Om man tittar på vissa kommentarer så verkar det som om de lyckas.. Snälla invig mig i den ädla konsten att kopiera adresser..

Tack på förhand

//Ditt kött i garderoben

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..