1
Allstar team @ ESWC
Postat av skurk den 13 Juli 2003, 19:56
134 kommentarer · 109 träffar
Okej here we go. ESWC har varit ett otroligt välgenomfört evenemang på alla sätt. Det vet vi alla. Nu är sagan slut och vi kan återigen skunka tillbaka i våra stolar och publicservrar för att nöta på aimen. Men vad som dykt upp nu är ett gäng nublivna stjärnor i den heta esport värdlen. Har en ny Heaton föds? Vad är ditt allstar team?
Du ska ta ut 5 spelare som du anser vara värda en alltstar team plats. Endast de deltagande spelarna räknas. Efter 00:00 inatt då alla gett sina kommentarer sammaställer vi Fragbites allstar team @ ESWC.
Varsågoda!
Fragbites All-Star team @ ESWC 2003
sunman (54)
vesslan (54)
shaguar (37)
potti (27)
heaton (27)
–––––––––––
element (26)
spawn (22)
fisker (19)
Jag är 99% att jag räknat rätt. har sökt på varje namn och räknat. Någon får gärna kontrollräkna. Som vi ser har vinnarlaget team9 bara med en spelare.
Du ska ta ut 5 spelare som du anser vara värda en alltstar team plats. Endast de deltagande spelarna räknas. Efter 00:00 inatt då alla gett sina kommentarer sammaställer vi Fragbites allstar team @ ESWC.
Varsågoda!
Fragbites All-Star team @ ESWC 2003
sunman (54)
vesslan (54)
shaguar (37)
potti (27)
heaton (27)
–––––––––––
element (26)
spawn (22)
fisker (19)
Jag är 99% att jag räknat rätt. har sökt på varje namn och räknat. Någon får gärna kontrollräkna. Som vi ser har vinnarlaget team9 bara med en spelare.