Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Queen x2 ?

Postat av Ronem den 10 Juli 2003, 20:05
58 kommentarer · 975 träffar
Hejsan alla!

Jag tittade runt lite och såg en gammal intervju med Queen när hon spelade i Are3na. intervjun började med:

Kan du börja med att presentera dig själv lite? Namn, ålder, hur länge du har spelat cs?
Mikaela Lundin, 18 år och går sista året på gymnasiet (natur). Har lirat cs sedan version 1.0.

Efter att ha läst hela intervjun gick jag in på fragbite för att satsa på matcher. Jag märkte då att en ny intervju med Queen hade gjorts och ville läsa den med.

Please introduce yourself to our readers.
My name is Thelma Lundin and I'm 19 years old. I have just finished my studies and now have to work in the summer. Right now, I live with my boyfriend in Farsta but we are going to move quite soon. I play a lot of CS when I'm not at work or with my dear boyfriend. :)

OCH TÄNKTE WTF ? :D

har hon bytt namn ? Mikaela Lundin - Thelma Lundin
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar