Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sönderslagen icemat...

Postat av Loco den 3 Mars 2003, 02:41
95 kommentarer · 218 träffar
Hehe, tänkte bara skriva en liten notis på vad som hände i helgen, kan säkert underhålla några där ute :)

Nu i helgen var jag och min klan på ett lokalt söder om Sthlm och spelade lite cs...Vi körde en intern pracc inom klanen, där det gick ganska dåligt för en av killarna i klanen....Han är i princip 190cm lång o väger runt 100+ kg, och har världens temperament. Ingen man muckar gräl med helt enkelt...

Hursomhelst, han köpte en sprillans ny Icemat tillsammans med en mx500 för två veckor sen, jätteglad över detta kom han till lanet o började spela lite smått. Under dag #3 när vi körde praccen så lyckas han tillslut komma upp i ryggen på tre av oss på dust2. Vi stod o kollade långa o han kommer från trappen. Han börjar bursta lite lätt på alla av oss, ingen av oss dör. Han gömmer sig o laddar om, vi tittar fram, skjuter på honom litegrann, avvaktar. Han kommer fram o sätter en hel del fina skott med sin AK, men ingen av oss dör. Tillslut får vi in ett avgörande skott på honom som vinner rundan åt oss. Vi hör då en extremt högljudd röst som skriker varför i helvete ingen av oss dog, varpå vi hör ett stort "dunk". 2 sekunder senare hör vi glasspillror ramla i marken och en kokande Hydra (personen i fråga) ställa sig upp o förvandlas till en jättesnäll kille som blir lessen över att hans Icemat just blivit sönderslagen....För dom som var där var detta nog lätt helgens höjdpunkt, och ni kanske kan måla upp en ganska skaplig bild av detta :)

Vart vill jag komma med detta? Kör med Func i fortsättningen :)

Ha det därute!
Föregående tråd
Nästa tråd

95 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 95 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..