1
Gissa Top 3 @ ESWC!
Postat av skurk den 6 Juli 2003, 21:01
127 kommentarer · 245 träffar
ESWC drar som de flesta kanske vet igång den 8e juli. matcherna kommer förmodligen starta dagen efter. För er intresserade är detta kanske bland det hetaste eventet hittils i år och många bra lag ställer upp. Därför tänkte jag att vi kunde ha en liten tävling här på fragbiteforumet.
Det gäller att gisa top 3 i CS turneringen.
–––––––––––––––––––––––––– –––––-
Okej ESWC är nu över, med många överraskningar och några besvikelser.
Top 3 blev tillslut följande:
1. team9
2. zEx
3. SK.swe
Tyvärr fick vi INGEN som prickade rätt på alla tre. Så jag kommer gå efter den som lyckats fått mest rätt. Tyvärr är det INGEN som heller lyckats tagit 2 rätt. Många har trott att zEx ska ta hem andra platsen medan inte alls lika många trodde att team9 skulle vinna. Därför har vi 3st vinnare och 1 andra plats.
1. XploD (team9 som vinnare)
1. ModpoM (team9 som vinnare)
1. dr0pe (team9 som vinnare)
2. Svempa (SK som 3a)
Nästa gång får vi alla var lite mera flexibla och inte så jävla påverkade. Tro på det DU känner. Ha en bra sommar, CPL NEXT!
Det gäller att gisa top 3 i CS turneringen.
–––––––––––––––––––––––––– –––––-
Okej ESWC är nu över, med många överraskningar och några besvikelser.
Top 3 blev tillslut följande:
1. team9
2. zEx
3. SK.swe
Tyvärr fick vi INGEN som prickade rätt på alla tre. Så jag kommer gå efter den som lyckats fått mest rätt. Tyvärr är det INGEN som heller lyckats tagit 2 rätt. Många har trott att zEx ska ta hem andra platsen medan inte alls lika många trodde att team9 skulle vinna. Därför har vi 3st vinnare och 1 andra plats.
1. XploD (team9 som vinnare)
1. ModpoM (team9 som vinnare)
1. dr0pe (team9 som vinnare)
2. Svempa (SK som 3a)
Nästa gång får vi alla var lite mera flexibla och inte så jävla påverkade. Tro på det DU känner. Ha en bra sommar, CPL NEXT!