Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ursäkta, men nu får det väl räcka!

Postat av Affafo den 6 Juli 2003, 14:13
123 kommentarer · 403 träffar
nu är det fan inte ens roligt att irca längre.. Så synd.. alltid vart lika kul.

Börjar det hela med det här. "Att jag i #U säger att jag tycker det var lite mesigt med att man inte klara sig att bli banned.cfg osv osv." Och det var på skojj, drev lite. Håller aldrig på med snacka skit och sånt för jag vet hur jobbigt det är. Då säger killen "[13:47:03] [URAN`seksy] du var uppkäftig"
Okej jag förstår, men snälla.. Hur allvarligt ska man ta det hela på egentligen. Han bannar mig i hans kanal, men det räckte inte... Han går in i en annan kanal o bannar mig där också (för att jag sårade hans känslor, stackarn btw)

[13:47:29] [URAN`seksy] du kaxxade inte i #u
[13:47:32] [URAN`seksy] du kaxxade om "banned.cfg"
[13:47:34] [URAN`seksy] slanunge
[13:47:34] [URAN`seksy] ses

Det är förklaringen jag får av honom. Visst, fattar 0 fortfarande.
Sen kommer han med "[13:49:26] [URAN`seksy] du vet inte vem du kaxxar med." Som egentligen, spelar det någon roll ? Allvarligt.. bara onödigt.. Jag klara mig fint utan att vara i de kanaler som han banna mig, det är bara sättet han gör allting som gör mig sur..

Så själva poängen är att, det går fan inte att säga nånting nu för tiden, inte ens på skojj för att någon ska bli sur o börja dampa. Visst, kan vara lite irriterande, men va fan, det är på skojj. Sen för att märka att han verkligen är mogen så säger han

[13:49:18] [URAN`seksy] ses
[13:49:20] [URAN`seksy] ignored.
[13:49:21] [URAN`seksy] snorunge

Jo, snorungen är veeeem ? Jag är 20, skojjade lite.. du är ? och gick lite för långt?

Snälla. Cs, mirc, allt.. det är för att ha kul, snacka med folk man känner osv osv. Driva lite, skojja lite. Men snälla.. folk börjar bli alldeles för allvarliga med bann o grejjer. Väx upp lite, finns liv utanför IRC också... [Ursäkta den lilla långa tråden, men e lite sur]
Föregående tråd
Nästa tråd

123 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 123 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..