Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trött..

Postat av fieldmouse den 3 Juli 2003, 01:22
186 kommentarer · 258 träffar
Varje gång jag spelar CS så typ brukar jag döda cirkus 5 per runda ungefär, kanske med awp (oftast med headshot). Sen efter ett par rundor så brukar alla.. vad heter det nu, jo, whina och kalla mig fuskare. Varför är det så?
Kan man inte ge beröm istället och vara trevliga? Det brukar jag göra.
Bara för att jag vet alla ställen där man kan skjuta igenom på dust2 och hur man hanterar rekylen på bästa möjliga sätt så fuskar inte jag. Bara för att jag är duktig på att skjuta snabbt med awp så fuskar inte jag. Jag lyssnar och siktar på huvudet. Det är förresten aldrig lotto som alla säger, för siktar jag på huvudet och avfyrar ett par skott så är det tamejfan inte tur när det blir hs.
Ville bara säga det, och förresten, någon top5-klan i Sverige som söker en medlem? Avslutar med ett citat från Oscar Wilde:
"Jag vill inte höra vad folk säger bakom min rygg. Det gör mig alldeles för uppblåst."

(Baserat på verkliga händelser)
Föregående tråd
Nästa tråd

186 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 186 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..