Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Forumet

Postat av jOAkiM^ den 30 Juni 2003, 19:57
49 kommentarer · 130 träffar
Som jag skrev till en av de admins som arbetar på denna sida då dem tog bort en tråd som jag hade startat:

- Jag kollade igenom flera sidor efter detta och såg inget, hur kan ni ta bort den då? det verkar som att ni går efter trådar som startades för 1 år sedan..

Fattar inte meningen med att ta bort trådar, man skriver dem för att man kanske vill ha hjälp med något men hur ska man få det om ni tar bort dem? I ett forum så finns det självklart en massa trådar som handlar om samma sak, men om dem inte finns på första eller andra sidan så kanske man inte orkar söka mer och skriver en ny istället. I alla de andra forumar som finns så tar de aldrig bort en tråd om de finns 2 av samma. Tycker ni också ska ta efter det sättet och låta oss få svar på våra frågor som vi VILL ha svar på.
Föregående tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..