1
Lamers + Servers
Postat av CityHasse den 28 Juni 2003, 00:53
13 kommentarer · 95 träffar
Bara idag har jag råkat ut för det 2 gånger!
Först en jäfla cupmatch mot en klan vi kallar X. Vi måste skaffa server själva. Dom ville lira på sin server där 3 st hade 5 i ping och vi hade 60 ping. Ye raight att vi ska lira på den. Så vi skaffar fram en sunking server där alla har 50 ping. Men nej den ville inte X lira på. Så då hämtar en spelare i X admin och så ändrar några raten så dom får 120 ping. Jahapp. Så efter några server byten så går dom äntligen med på en rättvis server.
Match 2 va en cb match mot klan Y.
Det va ingen listen, och det va bra. Så jag joinar servern å kollar ping. 50 ping och jag 50 helt ok. Så vi accepta servern. När alla har gått in och kört warmup ett tag frågar dom om vi är redo. Japp säger vi glatt.
Ooops där skönk deras ping från 50 - 5. Hej vi satt å lanade med servern.
Tror inte jag är ensam om dessa stackars missfoster till cs spelare.
Ps. det är "roligt" att lira på en listen adsl=/
#edit: klart ska liknande personer lägga inlägg här som nummer #1
Först en jäfla cupmatch mot en klan vi kallar X. Vi måste skaffa server själva. Dom ville lira på sin server där 3 st hade 5 i ping och vi hade 60 ping. Ye raight att vi ska lira på den. Så vi skaffar fram en sunking server där alla har 50 ping. Men nej den ville inte X lira på. Så då hämtar en spelare i X admin och så ändrar några raten så dom får 120 ping. Jahapp. Så efter några server byten så går dom äntligen med på en rättvis server.
Match 2 va en cb match mot klan Y.
Det va ingen listen, och det va bra. Så jag joinar servern å kollar ping. 50 ping och jag 50 helt ok. Så vi accepta servern. När alla har gått in och kört warmup ett tag frågar dom om vi är redo. Japp säger vi glatt.
Ooops där skönk deras ping från 50 - 5. Hej vi satt å lanade med servern.
Tror inte jag är ensam om dessa stackars missfoster till cs spelare.
Ps. det är "roligt" att lira på en listen adsl=/
#edit: klart ska liknande personer lägga inlägg här som nummer #1