1
Interjuv med blaget-sca!
Postat av Robin!! den 15 Juni 2003, 04:47
131 kommentarer · 265 träffar
Eftersom ingen stor nyhetssida tog tag i det här så gjorde jag d.
I
nterjuv med rja,mgn,okz från blaget-sca!
Ni kan som vanligt börja med att presentera er för våra kära läsare.
mgn : HEJ, jag heter Inez Karrstoem och bor för tillfället i stickholm. Jag föddes i amerika men kom hit som 5:åring
rja : Hej! jag heter pjadie. bor hemma. är 175cm lång 17 år :>
okz : vf :| onkoz kommer från västerort o har bort här hela sitt liv..
blaget-sca´s lineup, hur lyder den?
mgn : jag e då taktiker och den som "pushar" laget när det går segt på matcher :|
oNkOz (okz) har mer tagit över "faders rollen" i clanen, om någt e på tok i irl livet så kan man prata ut me onkoz, irl livet påvärkar ju lixom spelandet :|
sen så har vi ronja(rja), clanens minsting, han kan bli lite skakis när han e ensam men då kommer jag o onkoz in o stöttar han sen så blire ett jävla aimande !
robzor (rb0) e väll clanens stabilare spelare och mycket uppfinningsrik, han kan grejjer som "tornet" och tack vare de har vi vunnit många pcw:s kan bli lite mkt whine iblan på cheat osv. men de e sånnt man får ta !
sist har vi coNsTrUcToR, vår "main awp boy" mest cheats på hans snipersikte när han sitar på ett träd o träffar en team8 i huvet, men även han e en grabb man kan lita på i diverse situationer.
Vad har ni för planer för framtiden?
mgn : vi ska b00ta hela sommaren hos robz0r o träna nya taccs, sen lär de blir diversa stora lan som stumpa lan osv
okz :försöka slå sig in som top 10 på cb...sen får man se...
rja : Spela bra och ha kul. Sen vet man aldrig hur långt man kommer.
Ok, några sista ord ni vill lägga till innan vi avslutar?
mgn : BLAGET NEVER DIES , YEAH
okz : RESPEKT TILL ALLA MINA BRUSHOR I HOODEN!!
Då tackar jag för mig och önskar er lycka till i framtiden!
mgn : CYA
okz : Tackar så mycket!!!
rja : NAJS SOM FAN GRABBAR!
blaget SCANDINAVIA hittar ni i #blaget-sca @ Qnet:
I
nterjuv med rja,mgn,okz från blaget-sca!
Ni kan som vanligt börja med att presentera er för våra kära läsare.
mgn : HEJ, jag heter Inez Karrstoem och bor för tillfället i stickholm. Jag föddes i amerika men kom hit som 5:åring
rja : Hej! jag heter pjadie. bor hemma. är 175cm lång 17 år :>
okz : vf :| onkoz kommer från västerort o har bort här hela sitt liv..
blaget-sca´s lineup, hur lyder den?
mgn : jag e då taktiker och den som "pushar" laget när det går segt på matcher :|
oNkOz (okz) har mer tagit över "faders rollen" i clanen, om någt e på tok i irl livet så kan man prata ut me onkoz, irl livet påvärkar ju lixom spelandet :|
sen så har vi ronja(rja), clanens minsting, han kan bli lite skakis när han e ensam men då kommer jag o onkoz in o stöttar han sen så blire ett jävla aimande !
robzor (rb0) e väll clanens stabilare spelare och mycket uppfinningsrik, han kan grejjer som "tornet" och tack vare de har vi vunnit många pcw:s kan bli lite mkt whine iblan på cheat osv. men de e sånnt man får ta !
sist har vi coNsTrUcToR, vår "main awp boy" mest cheats på hans snipersikte när han sitar på ett träd o träffar en team8 i huvet, men även han e en grabb man kan lita på i diverse situationer.
Vad har ni för planer för framtiden?
mgn : vi ska b00ta hela sommaren hos robz0r o träna nya taccs, sen lär de blir diversa stora lan som stumpa lan osv
okz :försöka slå sig in som top 10 på cb...sen får man se...
rja : Spela bra och ha kul. Sen vet man aldrig hur långt man kommer.
Ok, några sista ord ni vill lägga till innan vi avslutar?
mgn : BLAGET NEVER DIES , YEAH
okz : RESPEKT TILL ALLA MINA BRUSHOR I HOODEN!!
Då tackar jag för mig och önskar er lycka till i framtiden!
mgn : CYA
okz : Tackar så mycket!!!
rja : NAJS SOM FAN GRABBAR!
blaget SCANDINAVIA hittar ni i #blaget-sca @ Qnet: