Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

världens bästa spelare?

Postat av Fragbite den 22 Februari 2003, 10:24
49 kommentarer · 722 träffar
enligt mig så är Naikon och Damien världens bästa spelare. båda lirar i eoLithic. jag ska nu förklara varför. :)

Naikon är otroligt grym USP, en riktig pistolrunda-kille av världsklass och en sådan behöver alla lag. han är även grym med primary som Colt/AK samt ganska duktig med AWP. jag har inte sett några dåliga sidor hos honom.

Damien är otroligt bra med AK/Colt och håller alltid lugnet nere i 1on2-3-4-5 lägen. jag har vid ett flertal tillfällen sett honom klara sig ur 1on3 lägen och 1on4 lägen och sedan vinna rundan eller missa att defusa bomben för att han inte har defkit.

jag vet inte om ni håller med mig, och gör ni inte det har ni inte sett eoLithic tillräcklgit mycket. ;) nej vars, hehe. men det är min åsikt.

någon som håller med mig och vet någon om eoLithic eller har ni några egna spelare ni anser är världens bästa spelare? skriv gärna en rad och motivera varför ni tycker som ni gör.
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..