Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fps drops 2k

Postat av dr0pe den 8 Juni 2003, 04:16
26 kommentarer · 76 träffar
Hej, jag har ett stort problem. Får massa fps drops ibland.... hade det inte förut, men har börjat fått det nu. Har formaterat och då blev det bra, men sen kom det tillbax nu igen 1 vecka efter. Har installerat alla drivisar rätt osv..... förbanand, vet Just nu e jag jevligt förbannad.... sitta upp hela natten pga av denna skit.

När jag sprayar mot en vägg får jag fps drops till 45. Har alltid haft 100 fps tidigare... hade 100fps tidigare idag. Och aldrig varit problem.
sry om jag skrev allt skumt, men är så jevla förbannad så jag inte vet vad jag ens skriver. over and out. HJÄLP!

Jag har:
AMD XP 2000+
512 ddram
GF2 mx200 64mb
VIA moderkort

Som sagt, jag har alltid haft 100fps när jag sprayat mot väggar osv, men nu kom det tillbax igen fps dropsen. Jag har formaterat men endå har det fuckat sig.
plz.... kom inte med dumma kommentarer "köp ny dator" för denna dator har haft 100fps konstant, förutom i smokes tidgare.
snart ger jag uppp... skaffar mig ett liv istället ;(
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..