Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Main partners
Swedish partners
Philips Samsung Trocadero

1

olika cheaters och uppståndelsen

Postat av Fragbite den 19 Februari 2003, 18:58
138 kommentarer · 356 träffar
något som är riktigt konstigt är att olika folk blir behandlade olika efter att dom fuskat. varför? lollopop har nu fuskat men vad jag har hört/sett så har det inte blivit någon speciell uppståndelse alls? varför?

jag minns när faken fuskade och 1000 users på IRC hetsade sönder #RAZZIA och det blir värsta livet. filmer las upp på massa olika servrar och alla hade sett demos och film.

det finns en rad olika cs-eliter som har fuskat men ingen bryr sig något vidare. det är väldigt orättvist. alla ska behandlas lika, oavsätt "status" i cs-världen. antingen hetsar ni alla eller ingen, om folk nu måste hetsa.

personligen anser jag att fusk inte är så jävla farligt om man har testat. och nej "en gång fuskare, alltid fuskare" stämmer inte. testa cheats är klart man vill, det är ju en liten del i det hela också. man måste ju utforska saker och ting. men visst fan är det tråkigt och synd att folk gör det, men lär er att förlåta och gå vidare istället för att förstöra personen ifrågas "cs-liv" som faken.

meningslöst att ens bry sig. dom som spelat emot fuskaren då han har fuskat kan bry sig, men inte alla andra.

det var mina åsikter och mitt tänkande. hoppas ingen tog illa upp, det är inte kritik emot några specifika personer

138 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 138 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..