Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Mitt liv som p14

Postat av Ashfapen den 15 November 2016, 14:25
11 kommentarer · 1 410 träffar
Tänker nu berätta om min tid som p14 som jag ofta blickar tillbaka på. Tider som aldrig kommer tillbaka, tider som var så mycket roligare, bestod av mindre plikter och mer nyfikenhet. Det var aawsome!

Några av dessa saker som är 1inal1fet1m3 var när jag hade min första orala upplevelse, första sexet, första fyllan, första fyllesexet och första allergin.

Jag hade en flickvän som jag haft dryga månaden, hånglat lite, luktat lite och pillat lite.. alla dessa framsteg var ju enorma framsteg som hela tiden strävade efter nya. Eftersom ingen av mina kompisar hade haft sex så kände jag hur bråttom jag hade med att vara först, skulle vara coolt tänkte jag. För vem ville vara oskuld längst ? inte jag iallafall.. Att min tjej var den enda som hade utvecklade brön var ju också ett plus i kanten. Hade man tagit någon annan tjej så hade det kanske inte gått tänkte jag.. (var nog inte så kär)..

Men iallafall, vi anade nog båda2 i hemlighet att vi snart var redo, men de kunde vi ju inte visa eller säga till varandra. Det skulle ju bara hända. Så jag smyghandlade kondomer som om det vore en julklapp, gömde dem väl (efter jag provat 1).
Sedan bjöd jag hem henne till mig, det var sällan jag hade föräldrafritt, vilket jag inte heller hade denna gång :/

Som vanligt såg vi en film, minns absolut inte vad det var, hade nog tankarna på annat håll ;D Jag gjorde mina mooves som jag smidigt hade tränat in från mina timmar vid p-rullarna på datorn. Såna moves som ingen tjej nånsin skulle tända på kan jag tänka mig. Brukade stöna som en liten gris samtidigt som jag strök hennes troskant.. tror jag gjorde detta för att få en bekräftelse om att det var okej, att hon inte hade mens eller andra tilltugg därnere. Jag fick henne lite småstönig, lite lagomt för att påbörja mitt mission trodde jag.
Move nr 2 var att hon skulle slicka på mina fingrar för att få lite glajdz när jag fingrade, det kändes riktigt ballt, som en försmak på avsugningen..

Just de! avsugningen.. min första avsugning ? hur gick det till ?
Jo ! såhär var det.. jag hade länge försökt få hennes läppar att nypa runt min ådrige pojk därnere, utan resultat. Jag förstod verkligen inte varför, men nu efteråt så tänker jag att hon kanske inte förstod mina hints.. ?
Iallafall, när hon väl gick ner på mig, drog några drag med sin mjuka, lilla, fräna hand så hann hon inte nypa åt med sina läppar.. Det blev mer ett stort gap och en skvätt på hennes överläpp.. tror jag blev lite för upphetsad. men jag såg det fortfarande som en avsugning, hon hade ju trotsallt mitt dna runt hela munnen. Så det var en grej att skryta om i omklädningsrummet på kommande hockeyträning :)

-Tillbaka till sexkvällen -

Jag förde ner mina fingrar för att töja lite på hålet som jag sedan skulle bedjupa, började med ett finger, körde ett tag, sedan tjoppla jag in andra fingret för ytterligare lite spänningsavtag. Efter många in-ut och stön så var det dags för min Elvis att vara med i leken. Eftersom jag odlat mitt pubis stolt i 2 år vid denna tid så var det en väldig buske som trädde fram, jag var ju självklart stolt, alla hade ju inte pubis heller!

När hon nu greppade min Elvis så var det inte längre lika bekvämt, i mitt huvud. Jag kände hur blodet pulserade, tankarna sprutade, ett leende på läpparna som sade ; " jag ska ha sex ikväll" ! Detta medförde att min sats hoppade ut ur påsen efter bara några drag. Fett pinsamt tänkte jag, tog fjärrkontrollen och spolade tillbaka filmen till början så vi skulle tänka på annat en stund..

Efter 3-4 minuters filmtittande så hörde jag mig själv grisa vid hennes troskant igen. Denna gång låg jag på andra sidan henne, var alltså tvungen att ta vänstern.. Men det skulle väl gå bra tänkte jag och började cirkla runt hennes orKan. När jag väl skulle stoppa in fingret så gjorde jag det lite nazty så som jag sett det på film. Dvs, HARD! sedan var det kaos i mitt rum.. KAOS..

Vad jag inte tänkte på var att jag var en nagelbitare, Högerhanden hade jag alltid hållt clean och naglarna var Girliliscous! men vänster. naglarna var långa och halvbitna på varje finger, väldigt vassa!

AAAAAJ skrek hon! hon slog bort min hand, stoppade ner sin hand och drog upp den igen.. Blod!

Fick du mens ? frågade jag.
-nej, du klöste mig
Oj, förlåt sade jag och tog fjärrkontrollen igen..

Tänkte att det var dags att berätta ytterligare lite roligheter som hände under mina försök till manliga debut. Alla är/var väl nyfiken på hur Baconrosen smakade, luktade, om de var så gott som de såg ut att vara ? Och vart skulle man egentligen slicka ? Var de i hålet, på ljumsken eller på den omtalade ärtan som man läst så mycket om ? Ska nu ta med er till min debuterande tungtornado..
Detta var några dagar efter min "sexdebut" som hände ovan. Hade suttit i min ensamhet några dagar och övat på eventuellt kommande försök, vilket var ganska givet eftersom hon bara var 1,24% tillfredställd.
Vi var nu hemma hos henne, en lägenhet som delades med hennes mor. Vi låg o hånglade och klämde på varandra. Hon klämde på min gylf och jag knådade hennes rosa BH som var en aning stor åt henne, vi knådade så mycket att det knappt kändes tillslut. Blev bara ett enformigt fiasko som slutade med att hon satte sin hand på mitt huvud och börja pressa det neråt. Vafan ? tänkte jag och fortsatte rullade tunga.. Men pressandet på mitt huvud slutade inte, det blev hårdare och hårdare.. Tillslut förstod jag ju att hon kanske ville att jag skulle gå ner på henne. Shit ! tänkte jag, hurfan var det nu ? ska jag verkligen få göra det ?
Jag slet nervöst av hennes byxor, *SWISCH* och sedan kröp jag ner under täcket, mina ögon var stirriga som 2 blåbär på hösten, hur ska jag börja ? Jag tog tag i hennes trosor som var en aning blöta, min första tanke var att hon hade nykissat.. "fan vad äckligt" tänkte jag i mörkret. Sedan fick jag en släng av självförtroendet när jag insåg att jag faktiskt skapat våtmark

. När trosorna väl var av så låg jag där med näsan 1dm från köttdisken, luktade lite och försökte förbereda mig på kommande smak. Jag tog fingret och försökte känna efter lite vart jag skulle stoppa min älgtunga och kom fram till att jag skulle börja vid ljumsken för att skapa lite erotisk känsla.

Sträckte ut min tunga så långt jag orkade och släpade den längs hennes fjuniga ljumske, "OUSCH"! Jag slutade genast och försökte skrapa tungan med täcket.. Plötsligt blev det ljust, jag tittade upp och såg att hon lyft täcket. "Smakar lite svett" utbrast jag från ingenstans. Insåg ju självklart att det kanske inte var så smart att dela med sig av denna information.. men jag var ju young and nervous..

Hon knuffade bort mig och började leta sina trosor.. Nej jag bara skoja ! sade jag och försökte få henne i slickläge igen. Kåt som hon var så var hon i det läget ganska fort igen, även jag vid hennes hål. Det var ganska självklart för mig att gå rakt på sak denna gång. Mestadels för att slippa svetten, det tyckte nog även hon tror jag.
Min tunga var nu ute på uppdrag igen, jag försökte få den penisformad och fraktade den sedan mot hennes öppning. Doppade den lite i hålet och sedan började jag tokslicka på hennes ärta. Efter säkert 10-12 minuter så hade inget hänt, skulle hon inte stöna snart tänkte jag ?

Jag hade slem runt hela ansiktet och flåsade så jag nästan blåste upp hennes orkan så fick jag nu nog. Jag slutade slicka och ställde henne frågan; Är det skönt ?

Jo nog är det skönt, men det skulle vara skönare om du inte slickade mig i kisshålet, svarade hon med ett litet hånflin..

Jag har ju fortfarande inte berättat om min "penis i vagina" debut, den absolut viktigaste med högst status! Det är ju då man blir man på riktigt. Eller hur ? Jag hade nu blivit bättre på att både töjja hålet och pilla ärta, men fortfarande inte doppat korven. Mina kompisar ringde rätt ofta och frågade om vi skulle hitta på nåt, men min ursäkt var alltid att jag skulle se film med tjejen. Ibland frågade de om dom fick vara med, men det gick ju inte för sig. Så jag sa ibland att jag var lite sjuk (smart?!) eller att det inte fanns plats (ännu smartare?). Nej! De insåg nog ganska fort att jag var ute efter en sak. Att få penetrera!
Så de började fråga lite smått "Har du fått göra det än" ? , "GÖR DET DÅ!" osv osv.. Detta ökade ju min framfusighet som så småningom skulle sluta med ett samlag.
Än en gång låg vi i sängen o tittade på film, vi var nu inte lika spända eftersom vi var vana vid våra kön och vad som kunde hända vid vissa situationer :) Kondomerna var ju inhandlade för längesedan, jag hade lärt mig att rulla på dem så att det skulle gå smidigt. Hade ju varit lite pinsamt att i kåtaste stund börja tända lyset för att rulla lätt.
Vi inledde med lite hångel som alltid. Riktigt stora gap, lite tänder som krockade och en jävla massa saliv som cirkulerade. Har ju inte samma teknik idag som tur är ;D (brudar!) Med smidiga rörelser så klädde vi sakta men säkert av varandra. Vi sliskade lite överallt på varandras kroppar och jag var väldigt fäst vid hennes bröstvårtor som putade rakt ut. Tror faktiskt det gjorde lite ont så hårt som jag sög.

Stunden var nu inne för att rulla på gummit. Jag hade lagt dem under bäddmadrassen så att hon inte skulle märka när jag tog fram den. Vilket hon ändå gjorde :/ "Får jag göra det?" klämde hon ur sig väldigt fort. Visst sa jag och lade mig i skön position.
Hon tog ut den ur förpackningen och greppade mitt skaft. På något sätt så fick hon för sig att rulla dit den fort. Hon lade den på toppen och tog sedan sats, Swisch!
Det tråkiga var att hon tappade gummit efter 2-3 centimeter, sedan tog handen grepp och skickade bak min förhud till roten. Jag bet mig i läppen och försökte blinka bort tårarna ur ögonen.. fy så ont det gjorde..
Hon märkte inte min smärta och laddade för ett nytt försök. Men denna gång stoppade jag hennes ryck och vi fick dit den tillsammans. *Puh*

Hon lutade bak och särade på benen, det var nästan så jag hörde hur läpparna särade på sig. Jag var snabbt där och gjorde grejerna i ordning. För att slippa ha all fokus på min noob-aimande penis så hukade jag mig ner för att hångla lite, sedan försökte jag diskret lägga den i läge för att trycka lite långsamt. Men hur jag än vred och vände på mig så tog det stopp. Som om det inte fanns något hål.
Jag pulade som fan och försökte diskret hitta hålet, som jag tillslut gjorde. Kände mig riktigt stolt och började jucka lite lätt somtidigt som min tunga var djupt nere i hennes hals. Jag ökade tempot lite och det var då hon avbröt mig, "du vänta" sade hon och stoppade ner handen, hon greppade min gren och riktade den en aning uppåt.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar