Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

allt är fuckat

Postat av RestInPeacePrinceX den 15 Januari 2015, 05:46
17 kommentarer · 1 271 träffar
Hej fragbite! m0rti?

Var över hos en brud jag nyligen träffat igår och saker och ting gick inte som det var tänkt, ber nu om råd. Känner mig helt knäckt.

Allt började med att vi låg i hennes säng och kollade film, hon bor hos sina föräldrar som inte var hemma då. Gjorde det idiotiska misstaget att stoppa i mig en alltför stor del av godispåsen och tarmen min började genast leka rebell. Det är alltid så jävla uppskattat.

Men vad gör man, inte mer med det. Sade att jag skulle gå på toa bara och knallade iväg på ostadiga ben. Stäng dörren, kolla 8 gånger så det verkligen är låst. Sen var det snabba ryck, 2 röda så var toalettlocket uppe och en kämpande kille försöker känna om trycket kommer framkalla oönskade ljud. Naturligtvis, det skulle bli kämpigt att föda ljudlöst. Men brunbjörnens tid var kommen och dopet var tvunget att ske, men prästen var orolig.

Till slut går det inte längre, nu var jag fan ta mig tvungen att bajsa som en redig karl. Trycker på så försiktigt det går....men det bara smäller till. Sprutar bajs i hela toaletten och ekot från keramiken spränger hål i ljudvallen, helvete vad pinsamt. Börjar torka mig helt röd i ansiktet, får ta satan med papper för det ska ju fan ta mig vara mycket bajs också.

Nu kommer vi då till det hemskaste kapitlet. Ser till min förskräckelse att toaletten är helt jävla fylld med papper, håller tummarna och trycker på spolknappen. Tro fan så är det helstopp och allt bajspapper stiger upp till ytan medan vattennivån höjs. Satans jävlar. Men det är bara att bita ihop som en krigare och ner och gröta med toalettborsten, gråter inombords när trycket inte vill släppa. Pumpar med full kraft men det ger sig fan inte. Springer över till handfatet för att skölja av borsten lite och sätter tillbaka den i hållaren.

Men sen går de faaan inte skölja ner bajset som satt sig i handfatet, vill ju inte använda händerna heller! Går och hämtar mer papper för att torka bort det, men det går inte tillräckligt bra. Och hur i hela friden ska jag göra mig av med pappret med bajs när toaletten är full?! Handlar på impuls och öppnar toalettfönstret och slänger snabbt som fan ut det i trädgården. FAN, en svag nyans av brunt i handfatet och kaos i toaletten. Rotar i hyllorna och hittar en hårborste som jag börjar skrapa med i handfatet, till min lycka sätter det sig istället i lilla borsten. Tillbaks med den i hyllan. Ett problem kvar.

Jag chansar. Jag lever på denna kvällen och återvänder aldrig i helvete hit igen. Jag lägger på toalettlocket och ber en bön att det för evigt ska förseglas. Sen tvättar jag händerna och går lugnt tillbaka till tjejen med ett trollface. Hej. På. Dig. Märker att det är lite pinsamt för att hon inte gillar att jag bajsat (med tanke på tiden), men om hon bara visste vad som väntade.

Jag trodde att i alla fall den kvällen skulle gå i hamn. Slutet på en romantisk film och nu är det ett jävla moment, öppet mål med någorlunda bra omständigheter. Tappa inte bollen nu. Men då kommer satan själv in i rummet, helvete. Där står Frasse, fyrbent liten söt vit fluffig gnagarhund från helvetet. Med mitt bajspapper från trädgården i munnen. Ser i ögonen att helvetet väntar mig när han lunkar fram till tjejen, hoppar upp i sängen och lägger pappret på hennes mage. Papper med mitt bajs på.

Tjejen får fan släpp. Vet inte vad hon tänkte där och ville inte veta, men hon tar pappret i kanten och skriker förskräckt på Frasse och springer med det mot toaletten. Toaletten. NEJ. NEJ NEJ NEJ! Jag vidtar kritiska åtgärder. Släng ner Frasse på golvet och kastar samtidigt en mental förbannelse om död och lidande, öppnar fönstret som turligt nog ligger på markplan och flyr min kos med en scen från Prison Break i huvudet. Jag löper som en stjärtspräckt hare hela vägen hem och avslutar ett kortvarigt kapitel i mitt liv.

Har inte satt på telefonen än, vågar inte. Kan jag klandras för det här, tror ni jag kan få hennes förtroende tillbaka? Har era relationer stött på några tråkigheter? Diskutera och dela med er, jag söker gemenskap i en tid av oroligheter.
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar