1
Interp - släppa fritt?
Postat av zajkoN den 15 Maj 2003, 14:56
98 kommentarer · 204 träffar
VAC och även andra program som C-D gör ett bra jobb med att stoppa de flesta cheaten. Wallhack och aimbot kan också upptäckas genom demos så ingen kan hålla på med sånt egentligen.
Men interp. Vad kan man göra åt det?
WWCL ger bara en falsk säkerhet, det går alldeles utmärkt att haxxa till så att man kan ha interp 0.01 på en wwcl/hlguardserver.
Och detta helt osynligt. Mig veteligen så finns det inget som kan upptäcka det.
Med andra ord är det helt omöjligt att stoppa interp, det hela grundar sig på att det är ett kommando i spelet därför det blir så svårt.
Varför inte bara släppa det fritt, så kan alla lira med 0.01 och det behöver inte bli något tjat. interp 0.01 är det enda haxxet i CS som spelar någon större roll, imo.
Visst på lan kommer man inte undan, men är det inte tråkigt att internetscenen inte ska klara sig.
Visst spelet blir annorlunda med interp, det håller jag med om.
Men det skulle förvåna mig om inte väldigt många använder interp, när det är så lätt att göra det och man inte åker fast.
Hur fan skulle man kunna åka fast egentligen?
Men interp. Vad kan man göra åt det?
WWCL ger bara en falsk säkerhet, det går alldeles utmärkt att haxxa till så att man kan ha interp 0.01 på en wwcl/hlguardserver.
Och detta helt osynligt. Mig veteligen så finns det inget som kan upptäcka det.
Med andra ord är det helt omöjligt att stoppa interp, det hela grundar sig på att det är ett kommando i spelet därför det blir så svårt.
Varför inte bara släppa det fritt, så kan alla lira med 0.01 och det behöver inte bli något tjat. interp 0.01 är det enda haxxet i CS som spelar någon större roll, imo.
Visst på lan kommer man inte undan, men är det inte tråkigt att internetscenen inte ska klara sig.
Visst spelet blir annorlunda med interp, det håller jag med om.
Men det skulle förvåna mig om inte väldigt många använder interp, när det är så lätt att göra det och man inte åker fast.
Hur fan skulle man kunna åka fast egentligen?