Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Köpa olika partier av skog, hus, olika värda föremål, guld etc, antika föremål, tavlor, statyer, osv ett gäng datorer sedan skulle jag sälja nästan allt efteråt
Skulle snackat ihop mig med en polare och köpt hans bil för 1 bille första dagen, sen andra dagen hans cykel för 1 bille, sen tredje dagen skulle jag köpt hans hus för 1 bille, sen skulle vi delat på pengarna när anden är borta :)
#16 men IQ fiskmås du skriver ju själv att det ska vara 1 miljon st max?
du kanske inte kan räkna men inser väl att det går 1000 miljoner på 1 miljard? 3miljarder = 3000 miljoner ok`?
Eller hur vill du att folk ska skriva ? 100 bilar för 1mille kr st?
Om man får beställa från internet tar det inte så lång tid.
Dag 1: Leta reda på en villa som ligger bra. Pratar lite skit med någon snubbe som man betalar hyran i förskott några år. Eventuellt att du köper skit mycket saker sedan säljer de för att ha råd med hyra å allt det.
Dag 2: Köpa grejerna man vill ha. Gym i källaren eller liknande och allt annat man vill ha.
Dag 3: Köpa en jävla massa saker och sälja dessa.
Eventuellt att man gör som på dag 3 alla dagar då man köper något som folk behöver mycket utav. Kanske snus, cigg, alkohol? Något som håller ett bra tag eller nå, nu kanske inte cigg eller snus håller så länge men alkohol gör det ett bra tag iaf. Då har man 3 miljarder och är man en smart affärsman kan man sälja med profit.
Skulle fan köpt hus, bilar, smycken ja fanemig allt möjligt :P Det skulle varit dom 3 roligaste dagarna i livet fan ^^ Skulle absolut inte varit några problem att spenera 1miljard på en dag rofl
Skulle nog vara rätt svårt då man säkert skulle vara tvungen att köpa allt från olika ställen. Går du in hos random fin bilhandlare och köper allt han har skulle han misstänka något fuffens
Skulle köpt lyxvillor och lyxbilar för hela slanten, startat företag, och sålt allting efter min deal med anden är över, på så sätt så vinner jag ju mer än 3 miljarder ;)
Tänk lite logiskt, man ska HINNA köpa det också, trattar... lycka till att köpa 100 bilar, 100 båtar och 100 hus på tre dagar. Likadant #46, lycka till att köpa mycket mark utanför Dubai och börja bygg på tre dagar!
Tänk lite gubbar, visst kan man lätt säga att man ska köpa 100-tals bilar eller vad som helst som kostar.. men hinner man köpa allt på 3 dagar, knappast...
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Lås tråd
Edit: #2 Så det passar bra att skriva det nu, happ. Tråkig tråd f.ö.
Skrivet med min Android-mobil
sen standard, lägenhet/hus med möbler, monsterdator osvosv, bil till mig själv osv
1 miljon maxpris? och saker å ting för 3 miljarder.
max köpa 1 miljon st?
Failtråd
du kanske inte kan räkna men inser väl att det går 1000 miljoner på 1 miljard? 3miljarder = 3000 miljoner ok`?
Eller hur vill du att folk ska skriva ? 100 bilar för 1mille kr st?
Dag 1: Leta reda på en villa som ligger bra. Pratar lite skit med någon snubbe som man betalar hyran i förskott några år. Eventuellt att du köper skit mycket saker sedan säljer de för att ha råd med hyra å allt det.
Dag 2: Köpa grejerna man vill ha. Gym i källaren eller liknande och allt annat man vill ha.
Dag 3: Köpa en jävla massa saker och sälja dessa.
Eventuellt att man gör som på dag 3 alla dagar då man köper något som folk behöver mycket utav. Kanske snus, cigg, alkohol? Något som håller ett bra tag eller nå, nu kanske inte cigg eller snus håller så länge men alkohol gör det ett bra tag iaf. Då har man 3 miljarder och är man en smart affärsman kan man sälja med profit.
Ska man dö, ska man fan i mig dö med stil!
bättre att dra igång världens fest och köpa in några hundra kilo koks, då jävlar blire fest
Köpt trägårdstomtar och fyllt dom med LSD, sen hade jag köpt en eldkastare.
Resten av pengarna går till skadestånd.
Vad ska man köpa? 250st Ferrari 599 GTO? Var köper man 250st? Var ska man ställa dem?
2. Paya kineserna (500mil)
3. BUY ALL THE CARS!