Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bannad från Playstar

Postat av BCS|kAKAN den 13 Augusti 2010, 17:53
26 kommentarer · 132 träffar
Igår gjorde jag en tråd om att jag ville ha ett brev om att gå ur föreningen Playstar, dvs att dom skulle skicka ett brev till mig så jag kunde göra min underskrift för att gå ur föreningen.

Nu på morgondagen så är tråden borttagen, jag loggar in och ser meddelandet "Du är avstängd från forumet p.g.a. dåligt uppförande."

VAD är det för dåligt uppförande med detta? Jag bad om att få gå ur föreningen, och det var så himla svårt för dom att göra i början.. men nu helt plötsligt kan man både få ett brev dit, och samt bli bannad? Då kan ni likagärna ta bort hela användaren direkt tycker jag! :)

Det var absolut inte något regelbrott inom Playstar att skriva sådär.

"Alla användare på Playstar förbinder sig att följa detta användaravtal när de blir medlemmar.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ ; Detta får inte förekomma i forum eller andra tjänster:

* Rasism

* Nedlåtande kommentarer

* Personangrepp

* Irrelevanta kommentarer

* Spamm

* Ovårdat språk

* Länkar till porr, warez eller annat oetiskt material som kan uppfattas som stötande"

Så nu undrar jag hur man kan bannlysa någon ifrån playstar utan att personen har gjort något regelbrott, eller något som förtjänar en ban på forumet.

EDIT: Jag får heller inte någon information om hur länge jag är bannad

Börjar Playstar bli väldigt fjantiga med sin förening just nu?

104 personer har röstat
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..